بازی Red Dead Redemption 2 از مرز فروش 25 میلیون نسخه گذشت

به گزارش مهسان بلاگ، گزارش ربع اول سال اقتصادی سال جاری، تعیین ساخت که شرکت تیک تو (Take-Two) تا به امروز 25 میلیون نسخه از بازی Red Dead Redemption 2 به بازار عرضه نموده است. این بازی دنیا باز کابویی در 26 اکتبر سال جاری برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شد.

بازی Red Dead Redemption 2 از مرز فروش 25 میلیون نسخه گذشت

از ماه می - که شرکت تیک تو گزارش اقتصادی ربع چهارم سال اقتصادی 2019 خود را اعلام نموده بود - 1 میلیون نسخه از این بازی به بازار عرضه شده است. این شرکت همچنین بین ربع سوم و چهارم سال اقتصادی 2019 هم 1 میلیون نسخه از این بازی فروخته بود.

با این حساب، نرخ فروش RDR2 حدود یک میلیون نسخه در هر سه ماه است. فروش 25 میلیون نسخه از این بازی، رقم قابل توجهی است، ولی به نظر محتمل نمی رسد که RDR2 بتواند فروش بازی GTA V را تکرار کند. بازی اخیر که سال 2013 عرضه شد، تا امروز بیش از 110 میلیون نسخه فروخته است، در حالیکه به لطف بخش آنلاین خود (GTA Online) هنوز هم فروش بالایی را تجربه می نماید.

البته که RDR2 هم یک بخش آنلاین دارد، ولی Read Dead Online مثل GTA Online کارش نگرفته است، گرچه بنا بر ادعای تیک تو این بخش هنوز هم می تواند به رشد خود ادامه دهد و بازیکنان بیشتری را به این بازی جذب نماید. این شرکت در این مورد چنین گفت:

میزان پرداختن بازی کنندگان به این بازی، و نیز هزینه ای که متناوبا برای آن انجام می دهند، هنوز در حال شتاب دریافت است، و راک استار نیز تعهد دارد که برای جلو راندن رشد این بازی با به روز رسانی های ادامه دار، دنیا RDR2 را بهبود و تکامل بخشد.

بازی RDR Online هنوز هم می تواند به موفقیت بزرگتری بدل گردد و به فروش کلی RDR2 یاری نماید، ولی در قیاس با میزان فروش دیوانه وار GTA V، فروش یک میلیون نسخه در هر سه ماه، آنهم کمتر از یکسال پس از انتشار بازی نشانگر این امر است که فروش بازی RDR2 شاید پیوسته باشد، ولی قدرتمند نیست.

منبع: Venturebeat

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14217

به "بازی Red Dead Redemption 2 از مرز فروش 25 میلیون نسخه گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Red Dead Redemption 2 از مرز فروش 25 میلیون نسخه گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید