برند شرکت ارج خریداری شد

به گزارش مهسان بلاگ، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: به تازگی برند شرکت ارج خریداری شده و سرمایه گذار آن به دنبال تامین زمین، تجهیزات و خطوط فراوری لوازم خانگی است.

برند شرکت ارج خریداری شد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، مهدی صادقی نیارکی شنبه در انتها مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین معاونت امور صنایع وزارتخانه و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اضافه کرد: وزارت صنعت از سه سال پیش تا به امروز به دنبال احیای واحد های راکد است.

وی بیان داشت: سال گذشته فعال سازی 2 هزار و 200 واحد راکد هدف گذاری شد که 2 هزار و 115 واحد آن ها به مدار فراوری بازگشتند.

به گفته این مقام مسوول، پروژه کلان تر در این بخش، احیاء برند ها و نام های ملی هستند که در سال های گذشته تعطیل شده بودند.

وی ادامه داد: به تازگی برند شرکت ارج خریداری شده و سرمایه گذار آن به دنبال تامین زمین، تجهیزات و خطوط فراوری لوازم خانگی است.

معاون وزیر صنعت اعلام کرد: احیاء سایر واحد های فراوریی و صنعتی نیز در قالب پروژه راه اندازی واحد های راکد دنبال می گردد.

صادقی نیارکی بیان داشت: به فراوری رسیدن این برند دست کم بین 18 ماه تا 2 سال طول خواهد کشید و برنامه فراوری انواع محصولات لوازم خانگی عظیم را در برنامه دارد.

لازم به ذکر است کارخانه ارج که عمر بیش از 70 سال در فراوری لوازم خانگی دارد، از سال 95 ورشکسته و تعطیل شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 84558

به "برند شرکت ارج خریداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برند شرکت ارج خریداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید