بهترین نتیجه بعد از انقلاب را گرفتیم، کارشکنی شرقی ها علیه ایران

به گزارش مهسان بلاگ، خسرو قمری در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد حضور ایران در رقابت های قهرمانی آسیا، خاطر نشان کرد: ما نسبت به تمام سال های گذشته، با کمتر تعداد ممکن به این مسابقات اعزام شدیم و 85 درصد نفرات مدال کسب کردند. در این رقابت ها تیم ایران سه مدال طلا، چهار نقره و دو برنز به دست آورد که بهترین عملکرد تیم ملی پس از انقلاب بوده است.

بهترین نتیجه بعد از انقلاب را گرفتیم، کارشکنی شرقی ها علیه ایران

وی با اشاره به بازی های آسیایی اینچئون مطرح کرد: در بازی های آسیایی اینچئون نیز دوچرخه سواری ایران بهترین عملکرد پس از انقلاب را به لحاظ کسب مدال، ثبت نموده بود و این بار در قهرمانی آسیا نیز روند خود را ادامه داده است. در مسابقات اخیر هر کشور می توانست 85 دوچرخه سوار را با خود به همراه داشته باشد اما ما با 23 نفر شرکت کردیم که نتایج بسیار خوبی را رقم زد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در مورد کسب سهمیه المپیک در بخش جاده توسط حسین عسگری، گفت: در بخش جاده اولین سهمیه خود را کسب کردیم و در کنار آن 350 امتیاز برای ایران به دست آوردیم که بسیار قابل توجه است و امیدواریم تا خاتمه سال 2015 به مرحله ای برسیم که بتوانیم با امتیازهای کسب شده، تمامی سهمیه های المپیک در بخش جاده را از آن خود کنیم.

قمری ادامه داد: حسین عسگری با دو مدال طلایی که در بخش جاده به دست آورد، علاوه بر اینکه یک سهمیه ورودی المپیک را به ایران اختصاص داد، 240 امتیاز نیز برای کشورمان کسب کرد که بسیار ارزشمند بوده است. همه امید ما این است که در خاتمه سال 2015 مثل دو سال گذشته در ارزیابی فدراسیون جهانی بتوانیم عنوان اول آسیا را به خود اختصاص بدهیم تا بتوانیم به حداکثر امتیازات دست یابیم.

وی در پاسخ به این پرسش که ارزیابی شما برای حضور در المپیک 2016، کسب چند مدال است؟ یادآور شد: در بخش جاده می توانیم تقریبا 100 درصد سهمیه را کسب کنیم که همان سه سهمیه است اما در بخش سرعت نیز کوشش می کنیم تا برای نخستین بار در تاریخ بتوانیم یک سهمیه را توسط دانشور به دست آوریم. فعلا دانشور در مسابقات جام جهانی و جهانی کسب امتیاز می نماید و امید بسیار وجود دارد تا برای نخستین بار شاهد این اتفاق در المپیک باشیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران به کارشکنی کشورهای شرق آسیایی در کسب سهمیه المپیک اشاره نمود و گفت: در فاصله کمی بیشتر از یک سال تا المپیک 2016، کشورهای شرق آسیایی با کارشکنی از تیم های ملی و باشگاهی ایران به تورهای خود دعوت نمی نمایند تا ایران نتواند امتیازات این مسابقات را به خود اختصاص دهد و همه امتیازات برای خودشان باقی بماند. از جمله این تورها، لانکاوی است که به طور حتم تیم ایران می توانست قهرمان گردد و امتیازات خوبی را کسب کند. با این حال ما با 350 امتیازی که در قهرمانی آسیا کسب کردیم، در میدان ورزشی پاسخ محکمی به این کارشکنی ها داده ایم.

قمری در ارزیابی های خود از کادر فنی تیم های ملی، گفت: در بخش پیست انتظار می رفت نتایج بهتری کسب گردد اما مربی پیست ما در آخرین لحظات به خاطر مسائل حقوقی نتوانست تیم ملی را همراهی کند که این موضوع در روند کسب نتیجه تاثیرگذار بوده اما در مجموع باید عنوان کنم همه مربیان ما داخلی بوده و نتایج بسیار خوبی کسب نموده اند. از باشگاه های پتروشیمی و به خصوص پیشگامان که در راه آماده کردن ورزشکاران به فدراسیون یاری کردند نیز تشکر می کنیم.

وی به مسائل اقتصادی این فدراسیون اشاره و مطرح کرد: من افسوس می خورم که با چنین شرایطی روبرو هستیم و در این فضای کم پول به فعالیت خود ادامه می دهیم. البته این را بگویم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان بیشتر از حد توان خود به ما یاری نموده اند، با این حال مسائل اقتصادی ما زیاد است و اگر از این نظر وضعیت بهتری داشتیم، با کوچک ترین برنامه ریزی اصولی می توانستیم نتایج بسیار شایسته ای کسب کنیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با انتقاد از بعضی رسانه ها و به خصوص صدا و سیما در حمایت از این رشته، شرح داد: بعضی از رسانه ها واقعا به دوچرخه سواری و چند رشته دیگر مدال آور کم لطفی می نمایند. نفر اول تایم تریل بازی های آسیایی در این رقابت ها سوم شد، در حالی که عسگری حدود دو دقیقه زمان بهتر از وی کسب کرد. همه کشورها برای کسب سهمیه المپیک آمده بودند اما کار ارزشمند تیم ایران در شبکه ورزش سیما هیچ بازتابی نداشت. واقعا خستگی بر تن ما می ماند وقتی می بینیم تا این حد به فوتبالی که در دور مقدماتی حذف شد، می پردازند و مربی خارجی پول های آنچنانی را دریافت نموده، تمام فضای رسانه ها را به خود اختصاص داده است در حالی که ما با مربیان داخلی به نتایج تاریخی دست پیدا نموده ایم اما در تلویزیون هیچ بازتابی نداشته است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 20046

به "بهترین نتیجه بعد از انقلاب را گرفتیم، کارشکنی شرقی ها علیه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین نتیجه بعد از انقلاب را گرفتیم، کارشکنی شرقی ها علیه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید