تایپ کردن بدون استفاده از دست با گوشی

به گزارش مهسان بلاگ، محققان آزمایشگاه سی لب سامسونگ تازه ترین دستاوردهای خود را در نمایشگاه سی ای اس آمریکا به نمایش خواهند گذاشت که یکی از آنها قابلیت تایپ بدون استفاده از دست است.

تایپ کردن بدون استفاده از دست با گوشی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، سامسونگ به فناوری جدیدی موسوم به سلفی تایپ دست یافته که به کاربران امکان می دهد با استفاده از دوربین سلفی گوشی خود تایپ نمایند.

در قالب این روش حرکات انگشت دست کاربر در برابر دوربین سلفی با استفاده از هوش مصنوعی به حروف و کلمات تبدیل می گردد و به شکل داده هایی قابل استفاده درمی آید. این خدمات کاربران را از رنج تایپ کردن به خصوص در زمانی که کارهای مهم تری دارند، رها می نماید.

یک اختراع جذاب دیگر سامسونگ اسکنر پوست سر است. هدف از ابداع این اسکنر یاری به افرادی است که نگران ریزش موهایشان هستند. این اسکنر در قالب یک ابزار قابل حمل دارای هوش مصنوعی و نیز یک اپلیکیشن تلفن همراه عرضه می گردد و با اسکن کردن پوست سر، بخش های مرده پوست را شناسایی می نماید.

از این ابزار می توان برای آنالیز میزان تراکم فولیکول مو و سایر ویژگی های آن هم بهره گرفت. این اطلاعات در نهایت بهترین راه چاره درمانی برای مقابله با ریزش مو را در دسترس افراد قرار می دهد.

مجله دیتاپد: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

تفطن: تفطن: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

مجله آراد: مجله آراد: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 31575

به "تایپ کردن بدون استفاده از دست با گوشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایپ کردن بدون استفاده از دست با گوشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید