جزئیات جدید درباره شناسایی 5 مورد کرونای هندی در بوشهر

به گزارش مهسان بلاگ، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خصوص انتشار خبری درباره شناسایی 5 مورد کرونای هندی در استان بوشهر توصیحاتی ارائه کرد.

جزئیات جدید درباره شناسایی 5 مورد کرونای هندی در بوشهر

به گزارش ایسنا، عبدالمحمد خواجه ئیان بیان نمود: تعداد 20 نفر از اتباع کشور هندوستان وارد استان بوشهر شده بودند که به دلیل حساسیت موجود بر روی سوش هندی ویروس کرونا، پس از بررسی از این افراد تست کرونا به عمل آمد که پاسخ آزمایش 5 نفر از این افراد مثبت و 3 نفر نیز مشکوک گزارش شده است.

وی اضافه کرد: پس از نمونه گیری، پاسخ آزمایش برای معین سوش به تهران ارسال شده است.

این مسئول با بیان اینکه این هندی ها از طریق مرز استان های همجوار به بوشهر سفر کرده بودند، اظهار کرد: افراد مذکور فعلا و تا زمان معین شدن نتیجه نهایی آزمایش در قرنطینه به سر می برند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تاکید کرد: فعلا هیچ دلیلی مبنی بر اینکه کرونای بیماران هندی، سوش جدید باشد وجود ندارد، تنها به این دلیل که این افراد تبعه هند بوده اند و به علت حساسیت موجود از آنان نمونه گیری شده و تا معین شدن نتیجه آزمایش در قرنطینه خواهند بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرارو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 84268

به "جزئیات جدید درباره شناسایی 5 مورد کرونای هندی در بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات جدید درباره شناسایی 5 مورد کرونای هندی در بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید