خبرنگاران ادامه تیره روزی های آرسنال با شکست برابر اورتون

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال آرسنال در هفته سی و سوم رقابت های لیگ جزیره انگلیس با گل به خودی دروازه بان جوان خود، بک بر صفر برابر اورتون بازنده شد.

خبرنگاران ادامه تیره روزی های آرسنال با شکست برابر اورتون

بهگزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های فوتبال آرسنال و اورتون در چارچوب هفته سی و سوم رقابت های لیگ جزیره، ساعت 23:30 آدینه شب به وقت تهران برگزار گردید.

آرسنال و اورتون در حالی به مصاف هم رفتند که به ترتیب با 46 و 49 امتیاز در صندلی نهم و هشتم لیگ برتر انگلیس قرار داشتند با این تفاوت که اورتون یک بازی کمتر از آرسنال دارد.

این ملاقات تا یک ربع خاتمهی با تساوی بدون گل ادامه داشت که در دقیقه 76 برنت لنو دروازه بان آرسنال گل به خودی زد تا اورتون از حریف یک بر صفر پیش بیفتد.

در نهایت نیز این مسابقه با همان تک گل دروازه بان آرسنال یک بر صفر به سود اورتون خاتمه یافت و توپچی های لندن دو دستی 3 امتیاز این ملاقات را تقدیم اورتون کردند.

با این نتیجه اورتون 52 امتیازی شد و هر چند در همان صندلی هشتم جدول باقی ماند اما به یک قدمی لیورپول که با 53 امتیاز در صندلی هفتم جدول واقع شده است رسید.

آرسنال نیز در صندلی نهم جدول باقی ماند که در صورت فزونی لیدز و استون ویلا در برابر حریفان شان در هفته جاری، به رتبه پایین تر سقوط خواهد نمود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 83856

به "خبرنگاران ادامه تیره روزی های آرسنال با شکست برابر اورتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ادامه تیره روزی های آرسنال با شکست برابر اورتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید