دعوت مهدی ترابی و شهریار مغانلو به تیم ملی

به گزارش مهسان بلاگ، پرسپولیس نماینده کشورمان پیروز شد با ارائه بازی های هجومی و تماشاگر پسند و به عنوان تیم اول گروه E مسابقات به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

دعوت مهدی ترابی و شهریار مغانلو به تیم ملی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، هرچند در این رقابت ها امید عالیشاه، عیسی آل کثیر، کمال کامیابی نیا و سید جلال حسینی عملکرد خوبی از خود نشان دادند اما دو بازیکن دیگر این تیم شاخص بودند.

مهدی ترابی بازگشت فوق العاده ای داشت. او سال گذشته به مانند شجاع خلیل زاده و بشار رسن از پرسپولیس جدا شد و پس از ماه ها جدایی از پرسپولیس در نهایت به جمع سرخ پوشان بازگشت تا حالا نه تنها یکی از عوامل اصلی موفقیت پرسپولیس لقب گیرد بلکه از نظر فردی نیز عملکرد درخشانی را از خود به نمایش بگذارد.

پرسپولیس در 6 بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 14 گل به ثمر رساند که مهدی ترابی با زدن 2 گل و ارسال 5 پاس گل تاثیرگذارترین مهره هجومی در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا بوده است. به عبارت بهتر مهدی ترابی در 50 درصد گل های به ثمر رسیده پرسپولیس نقش مستقیم داشته است.

همچنین شهریار مغانلو که پیش از آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا توسط کادرفنی پرسپولیس برای قدرتمند شدن خط حمله این تیم به این تیم اضافه شده بود، توانست با چهار گل زده در صدر گلزنان این تیم ظاهر گردد. او می تواند درصورت ماندن در پرسپولیس بر تعداد گل های زده خود در لیگ قهرمانان آسیا اضافه کند. فراموش نباید کرد که شهریار مغانلو به صورت قرضی و به مدت 6 ماه به پرسپولیس پیوسته است.

خبردار شدیم عملکرد مهدی ترابی و شهریار مغانلو در لیگ قهرمانان آسیا توجه دراگان اسکوچیچ را به خود جلب نموده و شنیدیم اسم این دو را در لیست خود یادداشت نموده است. مهدی ترابی مدت هاست به تیم ملی دعوت نمی گردد و شهریار مغانلو هم برای ملی پوش شدن به پرسپولیس پیوست.

هر چند این دو در تیم ملی ایران رقیبان سرسختی دارند اما به نظر می رسد با این آمادگی فوق العاده از شانس بالایی برای دعوت شدن برخوردار باشند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 85348

به "دعوت مهدی ترابی و شهریار مغانلو به تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت مهدی ترابی و شهریار مغانلو به تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید