دلیخت بازی یوونتوس مقابل لوکوموتیو مسکو را از دست داد

به گزارش مهسان بلاگ، مدافع هلندی تیم فوتبال یوونتوس چهارمین بازی اروپایی این تیم در فصل جاری را از دست داد و جای خود را به یکی دیگر از هم تیمی هایش خواهد داد.

دلیخت بازی یوونتوس مقابل لوکوموتیو مسکو را از دست داد

به گزارش خبرنگاران، ماتیس دلیخت به دلیل کشیدگی رباط قوزک از فهرست بازیکنان تیم یوونتوس برای مصاف فردا شب (چهارشنبه) مقابل لوکوموتیو مسکو در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشته شد.

مدافع میانی هلندی بانوی پیر در جریان بازی اخیر تیمش در دربی شهر تورین، دچار این مصدومیت شد و به همین دلیل همراه با هم تیمی هایش به روسیه سفر نکرده است.

ظاهراً مصدومیت او خیلی جدی نیست و مائوریتزیو ساری محض احتیاط به دلیخت استراحت داده است. انتظار می رود که دلیخت به بازی بعدی تیمش در سری A که مقابل میلان هست برسد.

با توجه به غیبت جورجو کیلنی به دلیل مصدومیت رباط صلیبی اش در ابتدای فصل، ساری از میان دانیله روگانی و مریح دمیرال یکی را برای جانشینی دلیخت انتخاب کند.

فهرست بازیکنان یوونتوس برای بازی فردا شب که از ساعت 21:25 به وقت تهران شروع می گردد، به توضیح زیر است:

شزنی، دی شیلیو، پیانیچ، خدیرا، رونالدو، رمزی، دیبالا، داگلاس کاستا، الکس ساندرو، دانیلو، متویدی، بونوچی، ایگواین، روگانی، رابیو، دمیرال، بنتانکور، پینسولیو، برناردسکی و بوفون.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 25333

به "دلیخت بازی یوونتوس مقابل لوکوموتیو مسکو را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیخت بازی یوونتوس مقابل لوکوموتیو مسکو را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید