سایبرپانک 2077 چگونه درست می گردد؟ سی دی پراجکت شرح می دهد

به گزارش مهسان بلاگ، از زمان عرضه بازی سایبرپانک 2077 تا به امروز سخنان و جنجال های زیادی حول این بازی ایجاد شده است. شاید عظیم ترین جنجال ها به شرایط اجرایی بازی روی کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازگردد که مورد انتقاد شدید مخاطبان و رسانه ها قرار گرفته است. حتی دیجیتال فاندری هم شرایط بازی را روی کنسول های نسل هشتم وخیم و آشفته خواند. از روز انتشار تا به اکنون، س دی پراجکت رد چندین بار به گیمرها وعده داده که با عرضه به روزرسانی ها و بهینه سازی های مختلف در این چند ماه آینده، بیشتر مسائل فنی مهم و عظیم بازی را رفع خواهد نمود تا تجربه بازی سایبرپانک 2077 روی کنسول ها بهتر گردد.

سایبرپانک 2077 چگونه درست می گردد؟ سی دی پراجکت شرح می دهد

حتی مسائل بازی به قدری شدید بود که ابتدا سی دی پراجکت رد به گیمرها اظهار داشت که می توانند از فروشگاه های دیجیتالی مختلف برای ریفاند کردن بازی و بازگرداندن پول خود اقدام نمایند. این قضیه البته با هماهنگی با سونی و مایکروسافت انجام نشده بود و هر پلتفرمی هم شرایط خاص خود را برای ریفاند کردن بازی دارد. به همین خاطر، بسیاری از کاربران نتوانستند در ابتدا چنین درخواستی را در پلی استیشن 4 ثبت نمایند اما سونی پس از مشاهده حجم زیاد درخواست هواداران نه تنها تصمیم گرفت که پول همه افرادی که درخواستی را ثبت می نمایند، باز پس دهد، بلکه حتی در اقدامی غیرمنتظره بازی را از فروشگاه دیجیتالی خود برداشت تا هنگامی که شرایطی بهتر گردد، آن را بازگرداند. مایکروسافت هم اظهار داشت به صورت استثنا برای هر فردی که درخواست ریفاند ثبت کند، این کار را انجام می دهد.

  • 10 بازی سایبرپانک برتر تاریخ

مدتی پیش در کنفرانسی ویدیویی، اعضای هیئت مدیره استودیو درباره مسائل زمان عرضه بازی سایبرپانک 2077 و همچنین در خصوص برنامه های آینده استودیو در رابطه با بازی شرحاتی دادند. سؤالات توسط عده ای از سرمایه گذاران و روزنامه نگاران مسائل اقتصادی تدارک دیده شده است.

افرادی نظیر آدام کچینسکی (رئیس و مدیرعامل مشترک سی دی پراجکت) مارچین ایوینسکی (بنیان گذار و مدیرعامل مشترک)، پیوتر نیلوبوویچ (مدیر اقتصادی)، میچل نواکوفسکی (نایب رئیس توسعه تجاری) و پیوتر کارووسکی (از اعضای هیئت مدیره) در این جلسه حضور داشته اند.

در ابتدا، می توانید بگویید که فروش بازی در چهار روز اول پس از انتشارش چه تأثیراتی داشته است؟

پیوتر نیلوبوویچ: قطعاً شاهد فروش اولیه خوبی بودیم، به خصوص در کامپیوترها سایبربسیار خوب فروش کرد. به طور تعیین، شرایط فعلی باعث می گردد که فروش بازی در کنسول ها کاهش یابد اما در این لحظه، در روز دوشنبه، هنوز بسیار زود است که جزییاتی را از این بازخوردها به شما بگوییم. ما هنوز در حال جمع آوری داده ها هستیم، به ویژه داده هایی که از سوی فروشندگان دریافت می کنیم. متأسفم که نمی توانم به صورت دقیق به این پرسش، پاسخ دهم. با این وجود، همان گونه که در گذشته وعده داده بودیم، قصد داریم جزییات فروش را قبل از تعطیلات اعلام کنیم.

فکر می کنی که اگر تعداد توسعه دهندگان بیشتری داشتید و افراد بیشتری روی بازی کار می کردند، می توانستید بازی را روی نسل قبل به همان گونه ای که می خواستید، منتشر کنید؟

میچل نواکوفسکی: تحویل ساخت بازی در زمان و نقطه ای تعیین، واقعاً چندان ارتباط مستقیمی با تعداد افرادی که روی آن کار می نمایند، ندارد. منظورم این است که این گونه نیست که همه چیز در ماه آخر انجام گردد. من فکر نمی کنم که اگر 200 یا 100 فرد دیگر یا چیزی مشابه آن به تیم اضافه می شدند، می توانستند چنین یاریی نمایند. پس در پاسخ می گویم نه، این قضیه ارتباطی ندارد به این موضوع که 200، 300 یا حتی 500 نفر اضافه را یک مرتبه اضافه کنیم و کارها به صورت متفاوتی انجام شوند.

با توجه به محتوایی که قرار است پس از عرضه بازی و در 2 یا 3 سال آینده منتشر کنید، به نظرتان می توانید که محتوای قابل دانلودی را برای سال بعد و بخش چندنفره را برای 2022 آماده کنید؟

آدام کچینسکی: در واقع، بخواهم صادقانه بگویم، بسیار زود است که در این لحظه در خصوص این قضیه نظر دهیم. لطفاً بگذارید و فرصت دهید تا بتوانیم این شرایط فعلی را کنترل کنیم و لطفاً این اجازه را بدهید تا بتوانیم ارزیابی های بیشتری انجام دهیم. این شرایط هنوز در روبه روی ما واقع شده است و هنوز کاملاً جزییات آن را نمی دانیم. در حال حاضر تمرکز اصلی ما بهبود سایبرپانک 2077 است و در خصوص آن در اوایل سال بعد بیشتر صحبت خواهیم کرد.

در روزهای گذشته دیدیم که به خاطر شرایط اجرایی بازی، شما به مخاطبان پیشنهاد بازگرداندن بازی و پولشان را به وسیله کنسول ها و فروشگاه ها دادید. آیا با سیلی از درخواست ها برای بازپرداخت پول بازیکنان روبرو شده اید یا در حال حاضر بیشتر افرادی که بازی را خریده اند در حال حاضر تا وقتی که بتوانید شرایط بازی را پایدارتر کنید، به شما اعتماد نموده اند ؟

مارچین ایوینسکی: ما در واقع گیمرها را برای بازگرداندن بازی و ریفاند کردن آن تشویق نکردیم و امیدواریم که آن ها به ما فرصت دوباره و بیشتری بدهند تا بتوانیم بازی را در کنسول های نسل هشتمی بهبود ببخشیم. یک به روزرسانی که برخی از مسائل را برطرف می کرد در هفته گذشته عرضه شد و هفته بعد هم به روزرسانی دیگری خواهیم داشت و این فرایند ادامه خواهد داشت. با این حال، بازگرداندن بازی و پولی که برای آن صرف نموده اند، یکی از گزینه ها است. ما به آن ها گزینه ای دادیم. به آن ها گفتیم که برای این کار می توانند درخواست نمایند و اگر ممکن نبود، می توانیم یاری هایی را فراهم کنیم.

در حال حاضر، هنوز بسیار زود است که بگوییم چه میزان درخواست برای ریفاند کردن بازی داشته ایم، زیرا تازه این فرایند را آغاز نموده ایم و صمیمانه امیدوار هستیم که گیمرها برای به روزرسانی های بعدی صبر نمایند چون می دانیم که مدت زیادی منتظر بازی بوده اند. هرچند، دوباره می گویم که این صرفاً امیدواری ما است و در روزهای آینده با نگاه به آمار و ارقام شرایط را آنالیز خواهیم کرد.

فکر می کنید برای کنسول های نسل قبل (نسل هشتم) به تست ها و آنالیز های بیش تر احتیاج داشتید؟ فکر می کنید که بخشی از آن به خاطر کار کردن از داخل خانه بوده است؟

آدام کچینسکی: ما یک تیم QA داخلی داریم و علاوه بر آن ها با شرکت های دیگر هم کار می کنیم. شاید یکی از چیزهایی که به ما یاری نکرد و آسیب رساند، کووید-19 بوده است. اگرچه تسترهای داخلی ما قادر بودند به وسیله خانه بازی را آنالیز و آزمایش نمایند زیرا با ارتباط هایی که داشتیم، بازی و تجهیزات را می توانستیم برای آن ها فراهم کنیم اما تسترهای دیگر ما که برای شرکت های دیگر کار می کردند، قادر نبودند این کار را به راحتی از خانه انجام دهند. به همین خاطر مجبور شدیم که تعداد تسترهای بازی را کاهش دهیم اما به صورت کلی این قضیه را دلیل بزرگی برای این مسائل نمی دانم.

در رابطه با بخش چندنفره، تعیین است که با شرایطی که اکنون مشاهده می کنید، دیگر فرایند ساخت را با عجله سپری نخواهید کرد. به همین خاطر، می توانیم بگوییم که سال 2023 نزدیک ترین زمان ممکن برای انتشار آن باشد؟

آدام کچینسکی: ابتدا پیش از هر چیز باید بگویم که ما هیچ تاریخی را تا به امروز اعلام ننموده ایم و همان گونه که پیش از آن گفتم، سخت است که در حال حاضر چیزی بگوییم. ما در شرایطی هستیم که انتظار نداشتیم و برای آن برنامه ریزی نشده بود و ما اکنون باید ارزیابی های خود را انجام دهیم و این برنامه ما در ماه ژانویه است. در حال حاضر، ما باید شرایط بخش تک نفره را مدیریت کنیم و با عرضه پچ ها و ارتباط با بازیکنان، تجربه بازی را بهتر کنیم و پس از آن می توانیم به برنامه های بعدی خود نگاهی بیندازیم.

آیا شما احساس می کردید که بازی سایبرپانک 2077 نباید تا سال بعد تأخیر بخورد و حتماً در امسال منتشر گردد یا اینکه عملکرد ضعیف اجرایی بازی در کنسول های نسل هشت را به سادگی دست کم گرفته بودید و فکر نمی کردید که چنین اتفاقی بیفتد و این واکنش ها را به همراه داشته باشد؟

میچل نواکوفسکی: ما بیشتر به عملکرد اجرایی نسخه های نسل بعدی و کامپیوترهای شخصی توجه داشتیم تا اینکه به نسخه نسل هشتم توجه داشته باشیم. ما قطعاً به اندازه کافی برای نگاه کردن و آنالیز آن موقع نگذاشتیم. بنابراین نمی توانم بگویم که ما فشار داخلی یا خارجی مضاعفی برای عرضه در تاریخ تعیین شده ای داشتیم، به غیر از فشار معمولی رایجی که می تواند در هر تاریخ انتشاری هم برای بازی رخ دهد. این دلیل این اتفاق نبوده است.

از منظر صدور گواهی تائید بازی توسط مایکروسافت و سونی، احتمالاً رویه این است که آن ها انتظار داشته اند که بازی هایی که باگ دارند تا زمان انتشار مسائل آن ها برطرف گردد و در گفتگوها این قضیه صورت گرفته است. این قضیه را درست فهمیده ام یا احساس می کنید که آن ها نتوانسته اند تشخیص دهند که عملکرد بازی در کنسول های نسل هشت چه قدر ضعیف است؟

میچل نواکوفسکی: برای بازی های فرست پارتی و استودیوهای داخلی این دو شرکت، قطعاً این شرایط و مسئولیت برای آن ها وجود دارد اما درباره این موضوع، مسئولیت بر عهده ما است. اگر قرار است چیزی بگویم، صرفاً می گویم بله، آن ها انتظار داشتند که ما بتوانیم تا روز عرضه این مسائل را حل کنیم و این قضیه طبق انتظارات ما پیش نرفت و نتوانستیم آن گونه که برنامه داشتیم، عمل کنیم.

آیا شما اطمینان دارید که کنسول های نسل هشتم در آینده قادر خواهند بود بازی را به صورت قابل قبولی اجرا نمایند؟

میچل نواکوفسکی: همان گونه که در بیانیه عمومی خود گفتیم، البته که ما قصد داریم بازی سایبرپانک 2077 را به شرایط بسیار بسیار بهتری نسبت به شرایط فعلی اش برسانیم. بسیاری از این بهبودها قرار است در ماه دسامبر، ژانویه و فوریه رخ دهد. شما بهبودهای بزرگ تری را در آینده شاهد خواهید بود.

از طرفی ما در بیانیه خود اشاره نموده ایم که اگر انتظار شخصی شما این است که نسخه نسل هشتم قرار است به سطح یکسان و برابری با نسخه نسل بعدی یا نسخه کامپیوترها برسد، قطعاً چنین چیزی قرار نیست رخ بدهد و امکان پذیر نیست. با این وجود، من نمی گویم که این قرار است روی کنسول های نسل هشتم بازی بدی باشد اما اگر انتظارات شما از جنبه بصری یا برخی عملنمودهای اجرایی در آن حد باشد، به صراحت می گوییم که این قضیه امکان پذیر نیست. بلکه قرار است بازی به مرحله خوب و قابل اجرایی دست یابد که فاقد گلیچ ها و کرش های متعدد باشد و این هدفی است که ما به دنبال آن هستیم.

گیمپلی نسخه نسل قبل تا قبل از عرضه توسط شما نشان داده نشد. می توانید شرح بدهید که چرا چنین تصمیمی گرفتید و نمایشی از آن را عرضه نکردید؟

مارچین ایوینسکی: ما در واقع نسخه کنسولی را نشان داده ایم اما در واقع نسخه نسل قبل را هرگز نشان ندادیم. دلیل این کار این بود که ما تا دقیقه آخر در حال کار و به روزرسانی نسخه کنسول های نسل قبل بودیم و فکر می کردیم می توانستیم آن را به موقع برسانیم. متأسفانه، نتیجه به جایی ختم شد که توانستیم آن را فقط یک روز قبل از عرضه به شما نشان دهیم. این قطعاً خیلی دیر بود و همین طور نتوانستیم این فرصت را به رسانه ها بدهیم که بازی را در آن موقع برای کنسول های نسل قبل آنالیز نمایند. قطعاً ما مقصر بودیم. این قضیه عمدی نبود و ما فقط تا لحظه آخر در حال حل کردن مسائل بازی بودیم.

می توانید جزییاتی درباره شیوه کاری استودیوتان در حال حاضر بگویید؟ آیا تیم سازنده بازی سایبرپانک 2077 همچنان روی این بازی کار می نماید؟ از نظر تخصیص کارکنان روی پروژه ها، آیا شرایط فعلی باعث شده پروژه هایی مثل ویچر 4 عقب بیفتد؟

آدام کچینسکی: تیم سایبرپانک قرار است روی بهینه سازی بازی و به روزرسانی های بزرگ بعدی کار نمایند. احتمالاً مقداری زمان بیشتری برای این کار احتیاج است اما قطعاً ما شاخه های دیگری هم خواهیم داشت که روی پروژه های آینده کار نمایند و آن ها را آغاز نمایند.

البته، این را باید بگویم که در وهله اول ما قطعاً مدت زمانی برای تعطیلات زمستانی استراحت خواهیم داشت. منظورم این است که افراد خسته شده اند. بنابراین، فارغ از این شرایط فعلی و به روزرسانی های بعدی، ما همین گونه شرایط را بدون در نظر دریافت تیم ادامه نمی دهیم و پس از تعطیلات حداقل تا فوریه، بخش زیادی از تیم روی بهینه سازی سایبرپانک 2077 کار خواهند کرد.

آیا شما برای جلب رضایت بازیکنانی که ناامید شده اند محتوای قابل دانلود بزرگ تری را در نظر گرفته اید؟ آیا چنین چیزی در نظر گرفته شده است؟

میچل نواکوفسکی: ما سیاست خود را در این زمینه و کاری را که در حال حاضر قرار است انجام بدهیم، قبلاً بیان نموده ایم و پای آن ایستاده ایم.

می توانید در خصوص گزارش اخیر جیسون شرایر در رابطه با تغییر شیوه پاداش کارکنان نسبت به امتیازات آنالیز های بازی شرحاتی بدهید؟

میچل نواکوفسکی: ما در خصوص آنچه شخص دیگری درباره اتفاقات استودیو ما بیان نموده، هیچ صحبتی نمی کنیم.

ازآنجایی که شرایط نسخه کنسولی کاملاً با نسخه کامپیوتری بازی قابل مقایسه نیست، آیا قیمت نسخه کنسولی را کاهش خواهید داد؟

آدام کچینسکی: در رابطه با شرایط و شکل بازی پس از بهینه سازی هایی که قصد داریم انجام بدهیم، در گذشته هم اظهار داشتیم که پس از آن هدف ما این است که مسائلی نظیر خارج شدن ناگهانی از بازی یا باگ ها مهم و تأثیرگذار از سایبرپانک 2077 حذف شوند و همچنین به دنبال این هستیم که عملکرد اجرایی و گرافیکی بازی را نیز بهبود دهیم. این اتفاق قرار است طی چند به روزرسانی مختلف برای بازی در این ماه و چند ماه آینده انجام گردد.

در واقع، بازی در حال حاضر هم قابل اجرا است. این نکته مهمی است زیرا وضع فعلی بازی به گونه ای نیست که اصلاً اجرا نگردد یا قابل بازی نباشد. من این را کاملاً متوجه می شوم که تجربه فعلی بازی روی کنسول های نسل هشتم فاصله بسیاری با یک تجربه ی رضایت بخش برای بازیکنان دارد و ما از این موضوع مطلع هستیم. با این وجود، این گونه نیست که بازی اصلاً اجرا نگردد.

و این خلاف نسخه کامپیوتری بازی است و این چیزی است که قبلاً هم گفته ایم. ما نمی گوییم که عملکرد اجرایی کنسول های نسل قبل با کامپیوترهای شخصی یا کنسول های نسل بعدی مشابه خواهند بود. قطعاً چنین تجربه ای ممکن نیست و ما این را نمی گوییم. هرچند می گویم که تجربه کنسول ها را در این چند ماه بهتر خواهیم کرد تا مسائل گفته شده در بالا برطرف شوند.

در خصوص قیمت، پیش بینی نمی کنیم که آن را کاهش دهیم. ما در حال حاضر روی حل کردن مسائل بازی و راضی کردن بازیکنان با این محصول تمرکز نموده ایم اما اکنون هیچ صحبتی در رابطه با تغییر قیمت بازی وجود ندارد.

آیا می توانستید بازی را بدون انتشار برای کنسول های نسل هشتم، در بازار عرضه کنید؟

آدام کچینسکی: از نظر تئوری محض، اگر روز قبل از عرضه سایبرپانک تصمیم می گرفتیم، بله این امکان وجود داشت. می توانستیم بازی را فقط روی کامپیوتر عرضه کنیم. با این حال، روی کنسول ها نسل بعد پاسخ نه بود و این نسخه کاملاً متفاوتی خواهد بود. بنابراین به گونه ای نبوده که ما بتوانیم هر لحظه تصمیمی بگیریم و آن را مدام تعویض کنیم.

همان گونه که به احتمال زیاد متوجه شده اید، در حال حاضر نسخه رسمی و ویژه ای برای کنسول های نسل نهم منتشر نشده است. در این لحظه بازی روی کنسول های نسل نهم به وسیله قابلیت پشتیبانی از بازی های نسل قبل اجرا می گردد و از توان سخت افزاری آن ها برای اجرای آثار بهره هایی برده اما این گونه نیست که فعلاً نسخه مختصی برای این کنسول های جدید وجود داشته باشد.

مارچین ایوینسکی: همان طور که متوجه شده اید ما هنوز نسخه رسمی نسل بعدی بازی سایبرپانک 2077 را به انتشار نرسانده ایم. بنابراین، در واقع هنوز آن را نتوانسته ایم آماده کنیم. با این وجود، کاری که ما کردیم این است که وعده داده ایم هر گیمری که بازی را روی کنسول های نسل هشتم تهیه کند، می تواند نسخه نسل نهمی بازی را بدون هزینه اضافی دریافت کند؛ نسخه ای که قرار است طی یک به روزرسانی بزرگ برای کنسول های نسل نهمی عرضه گردد.

این یکی از دیگر دلایلی است که به خاطر آن امیدوارم بازیکنان بازی خود را نگه دارند و آن را پس نفرستند چراکه بعداً با آمدن نسخه نسل بعدی می توانند نسخه پلی استیشن یا ایکس باکس بازی را روی کنسول نسل نهمی خود بگذارند و پس از اینکه بازی به صورت اتوماتیک به روزرسانی گردد، از نسخه نسل بعدی بازی لذت ببرند. به همین خاطر گمان می کنم این نسخه ارزش خودش را دارد.

می دانیم که شرایط بازی در کنسول ها و فروشش با توجه به درخواست های بازگرداندن بازی ناامیدنماینده بوده است اما می توانید در خصوص فروش نسخه کامپیوتری بازی و بازخورد کاربران از آن سخن بگویید؟

پیوتر نیلوبوویچ: همان طور که اشاره کردیم، فروش اولیه بازی بسیار خوب بوده و این چیزی است که در حال حاضر مشاهده می کنیم. ما همچنان داده ها و نتایج به دست آمده از فروش را به ویژه به وسیله فروشگاه ها جمع آوری می کنیم اما فروش دیجیتالی - به ویژه روی کامپیوترهای شخصی -همان گونه که در گزارش روز انتشار گفتیم، واقعاً بسیار خوب بوده است.

در رابطه با بازخورد بازیکنان، بازخورد گیمرها در کامپیوتر بسیار بهتر از بازخورد آن ها رو کنسول ها بوده است اما وقتی آنالیز های مخاطبان روی نسخه کامپیوترها را می خوانیم، می بینیم که بسیاری در آن به نسخه کنسولی اشاره نموده اند و در واقع نقدها مخلوطی از پلتفرم های مختلف است.

میچل نواکوفسکی: نسخه کامپیوترهای شخصی همان نسخه ای است که بیشتر منتقدان بازی را روی آن تجربه نموده و آنالیز های خود را نوشته اند و می توانید امتیازات آن را در متاکریتیک مشاهده کنید. البته، در رابطه با کامپیوتر، همواره مشکل ها و دردسرهایی برای تنظیمات بازی و چنین کارهایی وجود دارد. ما در زمان عرضه به همه درباره درایورهای جدید کارت گرافیک های انویدیا یادآوری کردیم که برای بازی ما بسیار مهم است زیرا بازی با تناسب با آن ها ساخته شده است.

با این حال، فکر می کنم بتوانم به راحتی بگویم که به صورت کلی گیمرها از بازی روی کامپیوترها رضایت دارند و از آن لذت می برند و ما پیغام های بسیار مثبتی را مشاهده نموده ایم. بنابراین بسیاری از این پیغام های مثبت از این دیدگاه بوده است. دنیا بازی سایبرپانک بزرگ است و در این آثار همواره گلیچ ها یا مسائلی دیده می گردد که می توان آن ها را با شرایط دیگری برطرف کرد.

شما به به روزرسانی جدیدی که قرار است در چند روز آینده منتشر گردد، اشاره کردید. این به روزرسانی قرار است چه مسائلی از بازی را برطرف کند؟

در رابطه با تجربه بازی روی کنسول های خانگی، ما تا به این لحظه برخی از مسائل بازی را که منجر به خارج شدن ناگهانی از بازی می شد، برطرف یا بهتر نموده ایم و به این کار ادامه خواهیم داد. تمرکز اصلی ما بیش تر روی همین موضوع و همین طور باگ های بزرگ و اذیت نماینده ای است که مانع بازی کردن شما می شوند. من امیدوارم گیمرها بتوانند بعد از کریسمس از تجربه بازی روی کنسول ها لذت ببرند. البته، به روزرسانی های بزرگ بازی در ماه های ژانویه و فوریه منتشر خواهند شد، پس دوباره فروتنانه از گیمرها درخواست می کنیم که مدتی صبر نمایند تا تجربه بهتری را داشته باشند.

آیا بهینه سازی های بازی که به وسیله پچ ها و به روزرسانی های مختلف عرضه خواهند شد، فقط به عملکرد اجرایی بازی و برطرف باگ ها ارتباط خواهند داشت یا شاهد بهبودهایی در گیمپلی بازی هم خواهیم بود؟ برای مثال، فکر می کنم در حال حاضر انتقاد هایی در رابطه با رفتار و هوش مصنوعی NPC ها (شخصیت های غیر قابل بازی) وجود دارد.

میچل نواکوفسکی: از منظر فراوری، این شرایط فعلی هوش مصنوعی و رفتار NPC ها (شخصیت های غیر قابل بازی) جزئی از باگ ها هستند. بنابراین وقتی باگ ها را برطرف کنیم، فکر می کنم شامل این موضوع هم گردد.

انتظار شما از درآمد ناشی از بازی سایبرپانک 2077 در طول یک سال چگونه است؟ به خصوص اگر بخواهیم مقایسه ای با یک عرضه سنتی تر داشته باشیم چراکه این احتمال وجود دارد بسیاری از گیمرها با خود فکر نمایند و بگویند که برای نسخه کنسول های نسل بعدی صبر خواهند کرد تا بازی را برای آن کنسول ها خریداری نمایند.

میچل نواکوفسکی: اول از همه بگویم، ما قبلاً اعلام نموده ایم که به روزرسانی نسل بعدی بازی سایبرپانک 2077 روی کنسول های نسل بعد رایگان خواهد بود. پس امیدوارم این باعث نگردد که گیمرها به این خاطر از تصمیم خود برای خرید بازی چشم پوشی نمایند و منتظر نسخه نسل بعد بمانند.

علاوه بر این، به روزرسانی گفته شده هر موقع که آماده گردد، برای کنسول های نسل بعد در دسترس قرار خواهد گرفت که این قضیه قرار است در سال آینده رخ دهد. بنابراین این فرصت دوباره ای برای افراد ایجاد می نماید که بتوانند بازی را تهیه نمایند، به ویژه با در نظر دریافت این موضوع که نسخه نسل بعدی قرار است از تکنولوژی ها و ویژگی های خاص این کنسول های نسل نهمی بهره ببرد.

منبع: VGC

وبمستر وبلاگ: وبمستر وبلاگ | مجموعه از ترفندها، ابزارها و پکیج های آموزشی برای وبمسترها

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 73021

به "سایبرپانک 2077 چگونه درست می گردد؟ سی دی پراجکت شرح می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایبرپانک 2077 چگونه درست می گردد؟ سی دی پراجکت شرح می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید