عبادی پور: از ست دوم بازی را گرفتیم، هدف ملی پوشان خوب بازی کردن است

به گزارش مهسان بلاگ، لژیونر والیبال ایران در لهستان گفت: مقابل ایتالیا از ست دوم به بعد بازی را در اختیار گرفتیم و از این به بعد هم می خواهیم مقابل حریفان خوب باشیم.

عبادی پور: از ست دوم بازی را گرفتیم، هدف ملی پوشان خوب بازی کردن است

به گزارش خبرنگاران، میلاد عبادی پور پس از پیروزی ایران مقابل تیم ایتالیا در هفته نخست لیگ ملت های والیبال 2019 گفت: همانطور که همه می دانند بازی اول در هر تورنمنتی شرایط خاص و سخت خود را دارد. در این بازی هم شرایط برای ما خیلی سخت بود چون متأسفانه بازی تدارکاتی نداشتیم و بر عکس ما تیم جوان و با انگیزه ایتالیا پیش از این دو بازی تدارکاتی را با ژاپن برگزار نموده بود که برای آن ها یاری نماینده بود.

پشت خط زن تیم ملی ایران ادامه داد: متأسفانه در ست اول خیلی بد آغاز کردیم و دریافت اول و سرویس مشکل زیادی داشتیم، اما خدا را شکر از ست دوم بازیکنان خودشان را در زمین پیدا نموده و شرایط را بهبود بخشیدند. من فکر می کنم از ست دوم بود که استارت ما زده شد و بازی را در اختیار گرفتیم.

لژیونر والیبال ایران در لیگ لهستان، در واکنش به این موضوع که مردم پیگیر نتایج والیبال هستند و آیا ملی پوشان می توانند انتظارات را در بازی های پیش رو برآورده نمایند؟ گفت: من فکر می کنم که خوب بازی کردن ما مقابل همه تیم ها از همه چیز مهم تر است. نتیجه خیلی مهم است اما، قطعاً اگر خوب بازی کنیم نتیجه کسب شده برای تیم و تک تک مردم ایران رضایت بخش خواهد بود. امروز هم هدف ما این بود که خوب باشیم و از این به بعد هم اسم تیم ها برای ما مهم نیست. می خواهیم خوب باشیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 10199

به "عبادی پور: از ست دوم بازی را گرفتیم، هدف ملی پوشان خوب بازی کردن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبادی پور: از ست دوم بازی را گرفتیم، هدف ملی پوشان خوب بازی کردن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید