نیمار: قبل از بازی گفته بودم که روی ضربه ایستگاهی گل خواهم زد

به گزارش مهسان بلاگ، ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن می گوید پیش از بازی به هم تیمی هایش گفته بوده که از روی ضربه ایستگاهی به مون پولیه گل خواهد زد.

نیمار: قبل از بازی گفته بودم که روی ضربه ایستگاهی گل خواهم زد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پاری سن ژرمن شب گذشته (شنبه) در حالی در هفته هفدهم از مسابقات لوشامپیونه فرانسه در دیداری خارج از خانه با نتیجه 3 بر یک مون پولیه را از پیش رو برداشت و به صدرنشینی خود در این رقابت ها استحکام بخشید که نیمار در دقیقه 74 گل تساوی PSG را به زیبایی از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند و دو دقیقه بعد هم پاس گلی را به کیلیان امباپه داد تا گل دوم پاریسی ها رقم بخورد.

نیمار 27 ساله پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی کانال پلاس فرانسه گفت: قبل بازی گفته بودم که مقابل مون پولیه گلزنی خواهم کرد، به همین خاطر بابت به ثمر رساندن این گل زیبا که برای تیم مهم بود، خوشحالم.

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن که از زمان پیوستنش به این تیم در 67 بازی آمار 57 گل زده و 30 پاس گل را از خود برجای گذاشته، صحبت هایش را اینطور ادامه داد: بازی خیلی پیچیده ای بود. ما نیمه دوم عملکرد خوبی از خود ارائه دادیم که منجر به کسب این پیروزی مهم شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28924

به "نیمار: قبل از بازی گفته بودم که روی ضربه ایستگاهی گل خواهم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمار: قبل از بازی گفته بودم که روی ضربه ایستگاهی گل خواهم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید