هشترود در شرایط نارنجی کرونایی نهاده شد

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود از تبدیل شرایط کرونایی این شهرستان از زرد کم خطر به نارنجی پر خطر اطلاع داد.

هشترود در شرایط نارنجی کرونایی نهاده شد

دکتر سلیمان جعفرزاده در گفت وگو با خبرنگاران، خاطر نشان کرد: با توجه به سیر صعودی کرونا و واریانت انگلیسی از تمامی مسافرانی که در ایام تعطیلات در این منطقه ساکن بودند، تقاضامندیم تا طی 24 ساعت آینده این شهرستان را ترک نمایند.

وی با بیان این که ضرب العجل مشخص شده برای ترک منطقه برای پلاک های غیر بومی است، اظهار کرد: به خاطر شیوع کرونا با تجمعات، برگزاری عزا و عروسی برخورد قانونی خواهد شد.

وی اضافه نمود: از 1059 فرد مبتلا شده به کرونا در هشترود، تعداد 47 نفر جان خود را از دست داده اند و 14 نفر در بیمارستان بستری هستند.

دکتر جعفرزاده اضافه نمود: متاسفانه از زمان ورود مسافران به شهرستان هشترود، 59 نفر به واریانت انگلیسی کرونا مبتلا شده اند که شرایط جسمی سه نفر از آن ها وخیم است.

وی ادامه داد: روستاهای علی آباد، دامناب، سراسکند سفلی و محلات گنجینه کتاب و چندین محله از مرکز شهر آلوده به کرونای انگلیسی هستند.

وی از تمامی هموطنان خواست تا از دورهمی های مختلف پرهیز نمایند، مراسمات عروسی را به تعویق بیندازند، مراسمات عزا را با حداقل نفرات برگزار نمایند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند تا بتوانیم این بیماری را مدیریت نموده و به حداقل برسانیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود از پذیرش 151 نفر بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان امام حسین(ع) در دو روز گذشته اطلاع داد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 81791

به "هشترود در شرایط نارنجی کرونایی نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشترود در شرایط نارنجی کرونایی نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید