پاسخ برانکو به مجیدی: ما قهرمان می شویم چون دربی ها را نباختیم

به گزارش مهسان بلاگ، ما اگر قهرمان می شویم بخاطر این است که سال جاری در هیچ داربی ای بازنده نبودیم.

پاسخ برانکو به مجیدی: ما قهرمان می شویم چون دربی ها را نباختیم

پاسخ برانکو به مجیدی: ما قهرمان می شویم چون دربی ها را نباختیم

سرمربی پرسپولیس اجاره نداد که ادعاهای فرهاد مجیدی درباره قهرمانی قرمزها بی پاسخ بماند. مجیدی که این روزها سرمربیگری استقلال را به عهده دارد، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود قهرمانی پرسپولیس را منوط به حمایت وزیر ورزش و جوانان دانست و حتی معاون وزیر امور خارجه را هم متهم کرد. اتهامی که البته برانکو ایوانکوویج آن را بی پاسخ نگذاشت.

مرد کروات در واقع در مقام دفاع از تیمش برآمد که گفت: به مجیدی و بقیه بگویید بازی ما مقابل ماشین سازی در تهران را ببینند که چطور داور غیر از آن پنالتی، دو پنالتی دیگر را بر روی بودیمیر نگرفت. چه کسی برای قهرمان شدن به ما یاری نموده است؟ ما اگر قهرمان می شویم بخاطر این است که سال جاری در هیچ داربی ای بازنده نبودیم. استقلال را بردیم و یک بار هم مقابلش به تساوی رسیدیم در حالی که در هر دو بازی از آنها بهتر بودیم. مقابل سپاهان هم مساوی کردیم. مقابل پدیده در دو بازی رفت و برگشت برنده شدیم و مقابل تراکتورسازی هم دو تساوی به دست آوردیم.

11 - 670

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9347

به "پاسخ برانکو به مجیدی: ما قهرمان می شویم چون دربی ها را نباختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ برانکو به مجیدی: ما قهرمان می شویم چون دربی ها را نباختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید