سرانجام عملیات اجرایی پیش بینی شده ساختمان مرکز آموزش صنایع دستی سرایان

به گزارش مهسان بلاگ، عملیات اجرایی پیش بینی شده ساختمان مرکز آموزش صنایع دستی شهرستان سرایان از محل اعتبارات استانی سال 96 به انتها رسید.

سرانجام عملیات اجرایی پیش بینی شده ساختمان مرکز آموزش صنایع دستی سرایان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، محمد عرب مسئول میراث فرهنگی شهرستان سرایان امروز سه شنبه 10 مهر 97 با بیان این مطلب افزود: ساختمان مرکز آموزش صنایع دستی در سایت اداری واقع شده و 700 مترمربع زیربنا دارد و در صورت تکمیل شدن بسیاری از مسائل آموزشی و اداری میراث فرهنگی مرتفع خواهد شد و امکان بهره برداری از بناهای تاریخی مانند کاروانسرا و خانه های تاریخی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند.

عرب ادامه داد: شمشه گیری و اجرای 1600 مترمربع اندود ماسه و سیمان تمام فضاهای مسقف اجرا شده و در سال مالی جاری تکمیل تاسیسات و شروع عملیات نازک کاری در صورت تخصیص اعتبارات انجام خواهد شد.

او افزود: این پروژه برای تکمیل نیاز به اعتباری بالغ بر 5000 میلیون ریال دارد که با توجه به کاهش منابع استانی به صورت قطره چکانی اختصاص می یابد و باعث کندی عملیات اجرایی شده است که امیدواریم در سال جاری از محل منابع ملی اعتبار مورد نیاز تامین و این ساختمان به بهره برداری برسد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15602

به "سرانجام عملیات اجرایی پیش بینی شده ساختمان مرکز آموزش صنایع دستی سرایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام عملیات اجرایی پیش بینی شده ساختمان مرکز آموزش صنایع دستی سرایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید