پزشک ذوب آهن: نگرانیم که بازهم کرونا در تیم ما اپیدمی شود، خانواده بازیکنان در استرس هستند

به گزارش مهسان بلاگ، کلیه پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنیم اما چه تضمینی وجود دارد افرادی که در این سفر با آن ها در تماس هستیم مانند عوامل برگزاری مسابقه، عوامل ترانسفر، افراد حاضر در فرودگاه و عواملی که در هتل ها حضور دارند، این پروتکل ها را رعایت کرده باشند؟

پزشک ذوب آهن: نگرانیم که بازهم کرونا در تیم ما اپیدمی شود، خانواده بازیکنان در استرس هستند

پزشک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در نیم فصل اول مسابقات و پس از سفر به آبادان، کرونا به صورت اپیدمی در تیم ما شیوع پیدا کرد و نگرانیم این اتفاق بازهم برای ما تکرار شود.

به گزارش فارس، امیرحسین شریفیان پور در مورد شرایط پزشکی-بهداشتی تیم ذوب اهن اصفهان گفت: روز گذشته کلیه بازیکنان مربیان و عوامل اجرایی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مورد آزمایش تست کوید 19 قرار گرفتند که خوشبختانه پاسخ کلیه تست ها منفی اعلام شد.

پزشک ذوب آهن با ابراز نگرانی از سفر این تیم به شهر اهواز برای بازی با فولاد در هفته شانزدهم لیگ برتر، گفت: در نیم فصل اول مسابقات و پس از سفر به آبادان، در شرایط کرونایی تعدادی از بازیکنان مان به این ویروس مبتلا شدند که پس از بازگشت علیرغم رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی به صورت اپیدمی در تیم ما شیوع پیدا کرد تا جایی که در بازی با شهر خودرو کلاً 13 بازیکن در اختیار داشتیم نگرانی ما از این است که این اتفاق بازهم برای ما تکرار شود.

وی افزود: کلیه پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنیم اما چه تضمینی وجود دارد افرادی که در این سفر با آن ها در تماس هستیم مانند عوامل برگزاری مسابقه، عوامل ترانسفر، افراد حاضر در فرودگاه و عواملی که در هتل ها حضور دارند، این پروتکل ها را رعایت کرده باشند؟ آن هم در شرایطی که خوزستان در شرایط قرمز قرار گرفته است. علاوه بر بازیکنان و عوامل تیم، خانواده آن ها نیز نگرانی های زیادی بابت حضور تیم در خوزستان دارند و این ایام را با استرس سپری می کنند. ما مکاتبات لازم را با فدراسیون فوتبال انجام داده ایم امیدواریم که این بازی هم ختم به خیر شود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: عصر ایران
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 79967

به "پزشک ذوب آهن: نگرانیم که بازهم کرونا در تیم ما اپیدمی شود، خانواده بازیکنان در استرس هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشک ذوب آهن: نگرانیم که بازهم کرونا در تیم ما اپیدمی شود، خانواده بازیکنان در استرس هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید