پیروزی اینتر در خانه لیورنو، نراتزوری به صدرنشینان نزدیک تر شد

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: نخستین شب از هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی خانگی اینتر مقابل لیورنو و تثبیت جایگاه این تیم در جدول رده بندی رقابت ها همراه بود.

پیروزی اینتر در خانه لیورنو، نراتزوری به صدرنشینان نزدیک تر شد

به گزارش خبرنگاران، دوازدهمین هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A، شب گذشته (شنبه) با انجام 2 دیدار آغاز شد که در مهم ترین بازی اینتر در ورزشگاه جوزپه مه آتزا با 2 گل از سد لیورنو گذشت. فرانچسکو باردی، سنگربان میهمان که در دقیقه 30 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و یوتو ناگاتومو در دقیقه 90 گل های آبی ومشکی پوشان شهر میلان را به ثمر رساندند. اینتر با این پیروزی 25 امتیازی شد تا ضمن تثبیت جایگاهش در رده چهارم جدول، فاصله خود با رم صدرنشین را به 6 امتیاز کاهش دهد.

شب گذشته همچنین کاتانیا با تک گل دقیقه 30 مکسی لوپس از روی نقطه پنالتی، از سد اودینزه گذشت تا 9 امتیازی شده و با یک پله صعود در رده هجدهم جدول قرار بگیرد.

در ادامه بازی های هفته دوازدهم سری A ، امشب 8 دیدار برگزار می شود که در مهم ترین آنها یوونتوس رده سومی و مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها، از ساعت 23:15 به وقت تهران میزبان ناپولی رده دومی است. همچنین رم صدرنشین پذیرای ساسولو خواهد بود. برنامه سایر بازی های امروز سری A را در زیر مشاهده می کنید:

جنوا - ورونا

پارما - لاتزیو

آتالانتا - بولونیا

کالیاری - تورینو

کیه وو - میلان

فیورنتینا - سامپدوریا

در جدول رده بندی سری A، رم با 31 امتیاز صدرنشین است و تیم های ناپولی و یوونتوس هر 2 با 28 امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده های دوم و سوم قرار دارند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16082

به "پیروزی اینتر در خانه لیورنو، نراتزوری به صدرنشینان نزدیک تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی اینتر در خانه لیورنو، نراتزوری به صدرنشینان نزدیک تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید