پیروزی تراکتور مقابل ماشین سازی قعرنشین در دقایق پایانی

به گزارش مهسان بلاگ، تقابل تیم های تبریزی ماشین سازی و تراکتور تبریز در هفته ششم لیگ برتر به رجحان تیم سرخپوشان انجامید.

پیروزی تراکتور مقابل ماشین سازی قعرنشین در دقایق پایانی

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبر ورزشی، تیم های فوتبال ماشین سازی و تراکتور تبریز در چارچوب ملاقاتی از هفته ششم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (یکشنبه) در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این ملاقات به فزونی یک برصفر تراکتوری ها انجامید.

محمد قنبری در دقیقه 3+90 و در ثانیه های پایانی بازی تک گل سه امتیازی تیم تراکتور را به ثمر رساند تا مسعود شجاعی در نخستین تجربه سرمربیگیری اش در تیم تراکتور پیروز از زمین خارج گردد. قنبری در دقیقه 74 وارد زمین شده بود و چند دقیقه پس از حضورش در زمین پیروز به گلزنی شد.

تراکتور با پیروزی در این بازی 9 امتیازی شد و به رده ششم جدول لیگ برتر صعود کرد. ماشین سازی یک امتیازی نیز در انتهای جدول باقی ماند.

یاسر همرنگ قضاوت این ملاقات را بر عهده داشت. او در این مسابقه به اکبر آفاقی و مهدی سالاری از ماشین سازی و مهدی تیکدری از تیم تراکتور کارت زرد نشان داد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 71150

به "پیروزی تراکتور مقابل ماشین سازی قعرنشین در دقایق پایانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی تراکتور مقابل ماشین سازی قعرنشین در دقایق پایانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید