کاش پرسپولیس را می بردیم، خبری از تنش های همیشگی بین دو تیم نبود

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علیرضا مرزبان پس از تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان اصفهان در ملاقات معوقه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: انتظار بازی بهتری را در دقایق ابتدایی داشتیم اما رفته رفته با توجه به تغییراتی که داشتیم توانستیم کنترل خوبی روی توپ پیدا کنیم و بازی خوبی را انجام دهیم.

کاش پرسپولیس را می بردیم، خبری از تنش های همیشگی بین دو تیم نبود

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اضافه نمود: متاسفم نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. البته خوشحالیم تنش های همیشگی این بازی وجود نداشت و منش پهلوانی و رفتار انسانی رقم خورد. مهم این است که نود دقیقه تمام اعضا مثل مدیریت، طرفدار، بازیکن و مربی در کنار هم باشیم.

وی درباره مصدومیت کیروش استنلی که منجر به تعویض او در دقیقه 44 شد تاکید نمود: ستون فقرات کی روش دچار اسپاسم عضلات شد. دقیقاً نمی توانیم الان بگوییم او تا چه حد دچار آسیب دیدگی شده است.

مرزبان درباره آسیب دیدگی امید نورافکن نیز یادآور شد: او گفت بهتر است تعویض گردد و ما هم این کار را کردیم تا از مصدومیت جدی تر او جلوگیری کنیم.

وی درباره تاکتیک پرسپولیس نیز صبحت کرد و گفت: آنها سعی کردند با مهاجم کاذب بازی نمایند. ما هم تاکتیک خودمان را در قبال آنها انجام دادیم و از کناره ها به سمت دروازه پرسپولیس موقعیت ایجاد کردیم.

مرزبان درباره درخشش حامد لک درون دروازه پرسپولیس توضیح داد: پرسپولیس همیشه کیفیت خوبی دارد و دروازه بان خوبی هم دارد. همانطور که ما از گلر خودمان انتظار داریم توپ های خطرناک را بگیرد از دروازه بان پرسپولیس نیز همین انتظار می رفت. فقط ای کاش بازی را می بردیم چون حس خوبی در تیم و شهر وجود داشت.

او راجع به تغییرات گسترده تیم های لیگ رجحان و کیفیت بازی تیم ها توضیح داد: پرسپولیس هم بازیکنان زیادی را از دست داده است. بیشتر باشگاه ها در تکاپو هستند تا به ثبات برسند. خیلی از تیم ها دچار تغییرات از مدیریت تا بازیکن شده اند. نمی توان گفت کیفیت بازیکنان خوب یا بد شده است. صنعت نفت آبادان، گل گهر سیرجان، استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان دچار تغییرات بزرگی شده اند و احتیاج به ثبات دارند. باید به این موضوعات نگاه ملی کرد.

مربی سپاهان اصفهان ادامه داد: باید به آموزشگاه ها توجه بیشتری کنیم تا مسائل اینچنینی نیز رقم نخورد. احتیاج به همدلی در این زمینه و دقت لازم برای رشد و پرورش است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 74051

به "کاش پرسپولیس را می بردیم، خبری از تنش های همیشگی بین دو تیم نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاش پرسپولیس را می بردیم، خبری از تنش های همیشگی بین دو تیم نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید