کالدرون: احتیاج ندارم چیزی درباره حاشیه های باشگاه بدانم

به گزارش مهسان بلاگ، همه تیم ها کوشش می نمایند برای چهارمین بار قهرمان نشویم، انسان افتاده ای هستم اما خواسته های بزرگی دارم،هم نتیجه می گیریم هم زیبا بازی می کنیم

یکشنبه تنها روز هفته است که می توان از پرسپولیس و کالدرون خبرهای تازه را شنید.البته سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در این مدتی که رودرروی رسانه ها قرار گرفته نشان داده اهل هوچی گری و شلوغکاری نیست.خوشبختانه از آن مدل خارجی هایی هم نیست بی آنکه چیزی در چنته داشته بانشد بخواهند خودشان را خیلی زود توی دل طرفدار و رسانه جا نمایند و با شیرین کاری و حرف های جالب مورد توجه قرار بگیرند.کالدرون مصاحبه هایش را کوتاه و مختصر و مفید انجام می دهد و در بدو حضورش در فوتبال ایران دنبال داستان سرایی و داستان پردازی نیست.او امروز (یکشنبه) قبل از آغاز تمرین در استادیوم خیریه عمل با خبرنگاران صحبت کرد.

کالدرون: احتیاج ندارم چیزی درباره حاشیه های باشگاه بدانم

شرایط تیم قبل از بازی با پارس جم در هفته اول لیگ چگونه است؟

بعد از سه دوره قهرمانی آماده آغاز پرقدرت لیگ هستیم. از کار بازیکنانم راضی هستم در این چند هفته خیلی خوب با هم آشنا شدیم.شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی هم انجام دادیم و می توانم بگویم که برای بازی اول آماده هستم.

شایعه حضور کنعانی زادگان در لیست مازاد چگونه منتشر شد؟از بین سیدجلال و کنعانی کدام بازی می نماید؟

این مسئله صحت ندارد.ما سه مدافع خیلی خوب و بین المللی در تیم مان داریم که در این لیگ فرسوده به همه آنها احتیاج مبریم داریم مخصوصاً اینکه سیدجلال، بازیکنی پا به سن گذاشته است. در کنار این مسئله ممکن است مدافعان ما محروم و مصدوم شوند و حتماً ضروری است که سه دفاع خوب داشته باشیم. کنعانی زادگان بازیکن ملی پوش و جوان تیم است که حتماً برای آینده پرسپولیس ضروری است. ما از این مدافعان به تناوب در ترکیب اصلی استفاده خواهیم کرد. ممکن است در بازی اول یکی از آنها روی نیمکت باشد و در بازی بعدی نفری دیگر. در هر صورت ما 16 بازیکن آماده می خواهیم که پنج نفر آنها روی نیمکت خواهند نشست. در هر بازی باید این نفرات آماده باشند تا بیشترین کارایی را داشته باشند. با توجه به طولانی بودن فصل از تمام نفراتی که داریم استفاده خواهیم کرد. همه چیز برای آغاز خوب لیگ آماده است و من مانده ام چرا هنوز فصل آغاز نشده چنین سؤالات حاشیه ای می پرسید.

آیا جونیور براندائو با نظر شما به پرسپولیس می آید؟

بله، او ساعت 1:40دقیقه بامداد فردا(دوشنبه) وارد تهران می گردد و فردا صبح تست های پزشکی را پشت سر می گذارد و در صورتی که همه چیز خوب پیش برود از دو روز دیگر در تمرینات با ما خواهد بود.

شایعه استعفای ایرج عرب از مدیرعاملی پرسپولیس به گوش می رسد. آیا این مسئله روی روند کاری شما اثرگذار خواهد بود؟

شخصاً چیزی از حواشی نمی دانم چرا که نمی توانم مطالب فارسی را بخوانم. من با تیم در ارتباط هستم و تیم من آماده است و می دانم که چیزی از بیرون نمی تواند روی ما اثر بگذارد. احتیاج هم ندارم که چیزی در این باره بدانم. من کنار تیمم هستم و از شرایط آن رضایت دارم. حواشی روی تیم ما تأثیر منفی نخواهد گذاشت و کارمان را پیش خواهیم برد.

از روند آماده سازی تیم رضایت دارید؟

تجهیزات استادیوم شهید کاظمی خوب است و تیم های بزرگ همواره تجهیزات خوبی هم دارند که شرایط پرسپولیس هم همین گونه است.

بازی مقابل پارس جم در هفته اول لیگ را چطور می بینید؟

به هر حال بازی اول همواره سخت است اما ما باید ببریم و بهانه ای هم در این باره وجود ندارد. بازی اول مهم ترین بازی ما است و فشاری هم روی تیم خودم احساس نمی کنم. باخت رقبا مقابل ما یک مسئله طبیعی است چرا که ما قهرمان هستیم و مسئولیت این تیم هم با من است ما بهانه ای نداریم و با همه احترامی که برای رقبا قائل هستیم باید برنده شویم. من انسان افتاده ای هستم اما خواسته های بزرگی دارم. پرسپولیس تیمی است که فوتبال خوبی را ارائه خواهد داد.

قبول دارید سطح توقع از تیم پرسپولیس به مراتب خیلی بیشتر از تیم های دیگر است؟

بله، من برای همین کار اینجا هستم. وقتی ما سه سال قهرمان شده ایم همه تیم ها کوشش می نمایند که برای چهارمین بار این اتفاق رخ ندهد. ما اما کوشش نموده و می کنیم که این قهرمانی برای چهارمین بار تکرار گردد. مطمئن باشید ما سعی می کنیم در کنار اینکه نتیجه لازم را می گیرم، زیبا هم بازی کنیم. از شرایط تیمم راضی هستم و کارهایی که باید در تمرینات انجام می دادیم را پشت سر گذاشته ایم.

با توجه به اینکه جونیور خیلی دیر به تیم اضافه می گردد چه تضمینی وجود دارد که در لیگ ایران پیروز گردد؟

بله، موافق نظر شما هستم که مهاجم مان را دیر جذب کردیم. به هرحال با بودجه ای که در اختیارمان بود، توانستیم جونیور را به خدمت بگیریم. مسلماً جذب بازیکن بزرگ و مطرح رقم سنگینی را می خواست. البته که من اطمینان می دهم جونیور راندمان خوبی در فوتبال ایران خواهد داشت.

به نظرتان در بازی اول رادووویچ می تواند جانشین خوبی برای بیرانوند باشد؟

بیرانوند جایگزین ندارد چرا که واقعاً در آسیا بهترین است. البته رادوشویچ هم بازیکن مهمی برای تیم ماست و در بازی های محبت آمیز راندمان خوبی داشته است. او در بازی هفته اول فرصت خوبی دارد تا خودش را نجات دهد.

11

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16711

به "کالدرون: احتیاج ندارم چیزی درباره حاشیه های باشگاه بدانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون: احتیاج ندارم چیزی درباره حاشیه های باشگاه بدانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید