گل گهر سیرجان: شمردن را متوقف کنید!

به گزارش مهسان بلاگ، طرفداران استقلال در شبکه های اجتماعی بیش از نتیجه از سبک بازی این تیم گله مندند. آن ها تعویض های دیر موقع فکری را نشانه رفته اند و به طعنه می نویسند چرا دو تعویض را در دقیقه 95 انجام داد، بهتر نبود این تعویض ها را برای جهت اهواز به تهران می گذاشت؟

گل گهر سیرجان: شمردن را متوقف کنید!

خبرنگاران؛ احسان محمدی- ایستادن صدر جدول لیگ حتی برای یک هفته هم خوشایند است. هفته اول نساجی قائمشهر صدرنشین بود اما این هفته در خانه با تساوی 1-1 مقابل تراکتور بخت شش امتیازه شدن را از دست دادند. آن ها یکی از عجیب ترین گل های لیگ را خوردند. اشکان دژاگه کوشش کرد از راستا توپ فرار کند، توپ به او برخورد کرد و توی دروازه نساجی رفت تا علیرضا منصوریان از یک شکست بگریزد. او فصل دشواری در تبریز پیش رو دارد.

حالا صدرنشین لیگ گل گهر سیرجان است، تیمی که سال پیش یک کاندیدای تمام وقت برای سقوط به لیگ یک بود با امیر قلعه نویی و جمعی از استقلالی های قدیمی توانست با دو گل گادوین منشا از سد مس رفسنجان بگذرد و شش امتیازی گردد. آن ها در هفته سوم که تاریخ برگزاری اش نامعلوم است میزبان فولاد خوزستان هستند و این بخت را دارند تا با یک پیروزی عظیم، مثل آن چه در هفته اول مقابل سپاهان به دست آوردند، هفته سوم هم به تنهایی در صدر بایستند.

بازی عظیم هفته را فولاد در خانه با جواد نکونام بُرد تا محمود فکری خیلی زود با نقدها تلخ روبرو گردد. نیمه اول بازی کسالت بار بود اما گل وریا غفوری از روی نقطه پنالتی در نیمه دوم به بازی هیجان بخشید. فولادی ها منظم تر بازی کردند و روی ضربه سر فرشاد احمدزاده که قدش از مدافعان استقلال 20 سانتیمتر کوتاهتر بود به گل اول رسیدند، در دقایق پایانی یک ضربه پنالتی از سوی لوسیانو پریرا که به اندازه پنالتی استقلالی ها مشکوک بود منجر به پیروزی 2-1 فولادی هایی شد که هفته اول در آخرین دقایق بازی بازی باخته را با یک ضربه پنالتی مشکوک مقابل ذوب آهن با تساوی 2-2 عوض نموده بودند. ساسان انصاری زننده آن پنالتی و مجتبی نجاریان که فصل پیش به استقلال گل زد به دلیل کرونا از حضور در ترکیب فولاد محروم بودند.

طرفداران استقلال در شبکه های اجتماعی بیش از نتیجه از سبک بازی این تیم گله مندند. آن ها تعویض های دیر موقع فکری را نشانه رفته اند و به طعنه می نویسند چرا دو تعویض را در دقیقه 95 انجام داد، بهتر نبود این تعویض ها را برای راستا اهواز به تهران می گذاشت؟

طرفداران پرسپولیس هم به طنز با هشتگ کردن وزیر پرسپولیسی می نویسند که استقلال به تنظیمات کارخانه برگشته و همان همیشگی را سفارش داد و بازیکنان، کادر فنی و طرفداران این تیم بهتر است دست از بهانه جویی های کلیشه ای بردارند و عیب را درون خودشان بجویند. البته عقل سلیم می گوید هفته دوم برای این جور کُری خوانی ها و یکسره دیدن کار خیلی زود است!

تیم که شکست می خورد منتقدان و طرفدارانی کم طاقت نیستند یک پارچه حمله ور می شوند. در این میان نباید از بازی فولادی ها به سادگی گذشت. جواد نکونام در دومین فصل حضورش در اهواز، چنان روح خودش را به تیم تزریق نموده که آن ها تا آخرین لحظه برای بُردن صبورانه می جنگدند. سبک بازی فولاد در این ملاقات نزدیک به همان بازی فصل پیش مقابل فرهاد مجیدی بود که آن جا هم 2-1 استقلال را برد تا نامش به عنوان یک گزینه بالقوه برای نشستن روی نیمکت آبی ها تکرار گردد. فولاد سزوار پیروزی بود و استقلال هنوز زمان بیشتری احتیاج دارد تا یک تیم گردد.

سپاهان با محرم نویدکیا پیروز شد 1-0 آلومینیوم اراک را شکست دهد. سجاد شهباززاده زننده گل و اراکی ها در بهترین زمان ممکن به داد محرم رسیدند. ستاره ای که سال دشواری را پیش رو دارد. تساوی 1-1 نفت مسجدسلیمان و سایپا یک اتفاق کاملاً معمولی بود. سایپایی ها هیچ نتیجه ای را بیشتر از تساوی دوست ندارند.

ذوب آهن اصفهان در تبریز و در حالیکه با احتساب وقت های اضافه بیشتر از 90 دقیقه یا یک یار کمتر(اخراج وحید محمدزاده در دقیقه 2) مقابل ماشین سازی جنگید به لطف گل دقیقه آخر عبدالله حسینی پیروز شد از شکست بگریزد. تنها نقطه امیدبخش تیم تبریزی گلزنی پیمان بابایی بود. بازیکنی که به عنوان آقای گل لیگ آذربایجان شناخته می گردد، بعد از آن که پرسپولیس و تراکتور او را به خدمت نگرفتند، در اولین حضور خود با لباس ماشین سازی پیروز به گلزنی شد. او دقیقه 75 به زمین آمد و دقیقه 80 گل زد. آغاز رویایی. شاید از او بیشتر بشنویم.

بازی پرسپولیس و صنعت نفت حتی اگر با پیروزی قرمزها تمام گردد باز هم تغییری در صدر جدول ایجاد نمی کند. تا روز نامعلومی که هفته سوم برگزار گردد، امیر قلعه نویی و سیرجانی ها می توانند از ایستادن در صدر جدول لذت ببرند و شاید در تمرینات با خنده به هم بگویند: شمردن را متوقف کنید!

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: عصر ایران
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 69060

به "گل گهر سیرجان: شمردن را متوقف کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل گهر سیرجان: شمردن را متوقف کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید