گیم پلی NieR Replicant به نمایش درآمد

به گزارش مهسان بلاگ، در جریان مراسم گیم آواردز سال جاری گیم پلی بازی NieR Replicant به نمایش در آمد که در آن می توانیم ببینیم این بازی در مقایسه با بازی اصلی تغییرات فراوانی داشته است.

گیم پلی NieR Replicant به نمایش درآمد

بازی NieR: Automata که سه سال پیش عرضه شد توانست با داستان جادویی خود و سؤال های فلسفی فراوانی که برای بازیکنان ایجاد می کرد، توجه و ستایش فراوانی را دریافت کند. بازی NieR: Automata موفقیت های فراوانی کسب کرد اما در حقیقت این اثر دنباله ای برای بازی NieR RepliCant محسوب می گردد. بازی NeiR RepliCant تنها برای کنسول های نسل هفتم عرضه شده و اجرای آن در این دوره، سختی های بسیاری دارد. البته مسائل فنی تنها مانع برای تجربه این بازی نیستند و بازی NieR RepliCant از نظر گیم پلی مسائل فراوانی دارد که لذت بردن از داستان جذاب این بازی را سخت می نماید. به همین دلایل و به دنبال موفقیت های بی شمار بازی NieR Automata، تهیه کننده این سری، یعنی اسکوئر انیکس تصمیم گرفته تا نسخه اول بازی NieR را برای پلتفرم های امروزی بازسازی کند.

  • بازسازی قسمت اول NieR برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد

بازسازی قسمت اول سری NieR به سبک و سیاق عجیب و غریب نام گذاری که در این سری مرسوم است، NieR Replicant ver.1.22474487139 نام گذاری شده. عددی که برای نسخه این بازی در نظر گرفته شده ریشه دوم حدودی عدد 1.5 است. حالا این که چرا این عدد انتخاب شده احتمالا یک فلسفه بافی طولانی از طرف سازنده های این بازی پشت خود دارد؛ البته ممکن است انتخاب این عدد دلیل خاصی نداشته باشد و فقط برای داشتن وجهه ای متفکرنمایانه اتفاق افتاده باشد.

بازی NieR Replicant (حرف C در اسم بازی اصلی عظیم و در بازسازی کوچک نوشته می گردد) چیزی فراتر از یک بازسازی ساده است. گرافیک این بازی به شکل چشم گیری افزایش یافته و ظاهر بسیار زیباتری را ارائه می دهد. برخلاف بیشتر بازسازی هایی که امروزه ساخته می شوند، ارتقای گرافیکی، تنها پیشرفت بازی NieR Replicant محسوب نمی گردد و موسیقی این بازی هم تغییراتی در خود دارد.

همان طور که در تریلر گیم پلی منتشر شده از این بازی دیده می گردد، مهم ترین پیشرفت بازی NieR Replicant را می توان به گیم پلی این بازی نسبت داد که در مقایسه با تجربه بدقلق بازی اصلی روان تر شده و افراد بیشتری می توانند از آن لذت ببرند. حتی میان پرده هایی هم به این بازسازی اضافه شده اند که ممکن است آن را به بازی NieR: Automata ربط دهند. البته هسته مرکزی داستان این بازی تغییر نکرده و همان داستان، حتی به شکل بهتری روایت می گردد.

برای این که خیال بازیکنان راحت باشد، در ساخت بازی NieR Replicant از کارگردان، تهیه کننده و آهنگ ساز بازی NieR: Automata یاری گرفته شده. این افراد بااستعداد می توانند یاری بسیاری به توسعه این بازی بکنند.

بازی NieR Replicant در تاریخ 22 آوریل (2 اردیبهشت) در ژاپن برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، روز 23 آوریل (3 اردیبهشت) در سراسر جهان برای این کنسول ها و در تاریخ 24 آوریل (4 اردیبهشت) به طور جهانی برای کامپیوترهای شخصی به وسیله استیم منتشر خواهند شد.

در ادامه می توانید تریلر گیم پلی و تصاویر منتشر شده از این بازی را ببینید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 71683

به "گیم پلی NieR Replicant به نمایش درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیم پلی NieR Replicant به نمایش درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید