اعزام به قهرمانی آسیا در ابهام، رکابزنان معطل پول

به گزارش مهسان بلاگ، تیم ملی دوچرخه سواری استقامت در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا با مسائلی روبرو شده، تا جاییکه احتمال لغو این اعزام وجود دارد. با وجود مسائل اقتصادی اردوی آماده سازی تیم ملی وجود دارد و در این شرایط است که لغو اعزام به این مسابقات قوت گرفته و همین موضوع رکابزنان را در وضعیت بدی قرار داده است.

اعزام به قهرمانی آسیا در ابهام، رکابزنان معطل پول

علی اسدی، دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در این رابطه می گوید: متاسفانه شرایط اقتصادی خوب نیست، اُفت ارزش ریال نسبت به دلار در اعزام های برون مرزی باعث می گردد که هزینه های مان بیش از گذشته باشد. میزبان مسابقات برای هر روز اسکان هر فرد در محل برگزاری مسابقات، 80 دلار دریافت می نماید. این مبلغ طی دوره های اخیر تغییر ننموده و همچنان همان 80 دلار است اما ارزش پول ما تغییر نموده و همین موضوع باعث شده که فشار زیادی داشته باشیم. قرار است کاروان ایران با 15 ورزشکار و همراه راهی ازبکستان گردد، اگر مدت زمان حضور در این کشور 10 روز طول بکشد، فقط 12 هزار دلار هزینه اسکان تیم ملی خواهد بود. همچنین باید به این مبلغ، هزینه های دیگری همچون بلیت و ... را اضافه کنیم. به هر حال امیدواریم وزارت ورزش یاری لازم را برای اعزام تیم ملی داشته باشد و خوشبختانه قول هایی هم داده شده است.

اسدی در پاسخ به این سوال که با توجه به مشخص بودن زمان برگزاری مسابقات، چرا فدراسیون هیچ پولی را برای این اعزام از سال گذشته ذخیره نکرد؟ ادامه می دهد: ما هیچ هزینه اضافه ای نداشته ایم. از سال گذشته هنوز بخشی از حقوق ها و مبالغ پرداخت نشده است. به هر حال امیدوارم طی یکی دو روز آینده این مشکل حل گردد تا تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشته باشد. دبیر فدراسیون در حالی درباره حضور در این رویداد ناامیدانه حرف می زند که خسرو قمری با گلایه از مسوولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می گوید اگر تا 2 روز آینده پول نرسد، تیم ملی به قهرمانی آسیا اعزام نمی گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8007

به "اعزام به قهرمانی آسیا در ابهام، رکابزنان معطل پول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام به قهرمانی آسیا در ابهام، رکابزنان معطل پول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید